איפה עדיף לרכוש רהיטים – חנות אינטרנטית או פיזית?

בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות והשימוש המתרחב באינטרנט, חוויית הקנייה שלנו כצרכנים עוברת שינויים משמעותיים במיוחד. אחד מאותם חידושים הוא הופעתן של חנויות אינטרנטיות המציעות מכירה של כמעט כל מוצר שניתן להעלות על הדעת. האם ניתן לסמוך על אותם אתרים? האם הם עדיפים על החנויות הפיזיות המוכרות? הנה כל מה שצריך לדעת.

 

איפה תוכלו למצוא מגוון רחב יותר?

בכל הקשור בהצעת מגוון רחב ומעניין, נראה שהחנויות האינטרנטיות מנצחות ובגדול. האינטרנט הוא מאגר מידע עצום, כמעט אינסופי, אשר מתעדכן בכל רגע ורגע ומאפשר לצרכן גישה לחנויות העוסקות בכל תחום. מחפשים לקנות רכב יד שנייה? תוכלו למצוא זאת באינטרנט. רוצים להתחדש בכוננית חדשה להציב בה פריטי קודש? מבחר ריהוט רחב לבית היהודי מחכה לכם במגוון אתרים. באמצעות רכישה בחנויות אינטרנטיות ניתן גם לבצע שינויים והתאמות במוצר, כך שהוא יתאים במיוחד עבורכם והשליטה שלכם בסוג ואיכות המוצר לא תיפגע.

 

האם ניתן לקבל אחריות על מוצר שנקנה באינטרנט?

התשובה לשאלה זו היא, שבדומה לקנייה בחנות פיזית, ברוב הגדול של המקרים ניתנת תקופת אחריות על מוצר, אך היא משתנה בהתאם לסוג המוצר ולמדיניות העסק. במידה ורכשתם מוצר בעל תקופת אחריות מסוימת, עליכם לוודא כי אכן קיבלתם את תעודת האחריות במייל או כקובץ בהודעה טלפונית. בנוסף, תקופת האחריות על מוצר תוכל ללמד אותנו על אמינות המוצר ובעל העסק ממנו אנחנו קונים. במידה ותקופת האחריות ארוכה, סימן שבעל העסק מאמין באיכות המוצר ובחומר ממנו הוא עשוי. במקרים בהם אין תקופת אחריות על מוצר, ייתכן וכדאי לחשוב פעמיים אם אכן מדובר בקנייה חכמה.

 

קבלת יחס אישי במהלך הקנייה

בשונה מהחנויות הפיזיות, קנייה בחנות אינטרנטית מתבצעת מול מחשב ולא מול אדם, אך אין זה אומר שרמת השירות נמוכה יותר. אנשים רבים אשר נוהגים לרכוש בגדים או רהיטים באינטרנט, מעידים כי במהלך קנייה באתר, כלל פרטי ההזמנה מוצגים באופן ברור ומסודר שלא משאיר מקום לטעויות, ולכן הקנייה בחנויות אינטרנטיות נוחה להם יותר. לעומת זאת במקרים רבים צרכנים מרגישים צורך לבצע את הקנייה בדרך המוכרת, מול אדם, על מנת שיוכלו לשאול שאלות ולנהל משא ומתן.

 

כיצד המוצר מגיע אל הלקוח בכל אחת מהדרכים?

בקנייה בחנות פיזית הלקוח מגיע אל החנות ומקבל את המוצר בסיום הרכישה. בקנייה בחנות אינטרנטית הלקוח מזין את כתובת הבית ומקבל את המוצר במשלוח עד הבית או לסניף דואר סמוך. קבלת המשלוח מאפשרת לרוכשים לחסוך זמן רב היות וכל הליך הקנייה מתבצע מהבית, וכך ניתן להימנע מנסיעות ארוכות או בזבוז אנרגיה בעמידה בתורים.

 

סיכום

נראה שהמערכה בין בין החנויות הפיזיות והאינטרנטיות תלווה את ציבור הלקוחות עוד זמן רב, אך לתחרות זו יש השלכות חיוביות במיוחד. היא מחייבת את נותני השירות להעניק ללקוח חוויית קנייה טובה ככל האפשר, ומאפשרת לכל אחד ואחת לבחור את הדרך הנוחה לרכוש מוצרים.

קניית מוצר באינטרנט

אולי תאהבו גם את: