איכות השינה – מדריך לבחירת מיטה איכותית

המיטה היא המקום הכי מזמין שיכול להיות. למי לא קרה שהשעון המעורר צלצל בדיוק בשיאו של חלום מתוק, וכל מה שהוא רצה זה להיוותר דבוק למיטה עד לבוקר הבא? כנראה שזה קרה לרובנו. כדי לאפשר לשינה להיות איכותית ורצופה, צריך לבחור במיטה איכותית שתגרום לתחושה של נינוחות ותעשה חסד עם שרירי הגוף.

המסע לעבר המיטה האיכותית מכולן כולל מספר פרמטרים מרכזיים, שאם נשים לב אליהם נוכל להבטיח לעצמנו שינה ערבה במהלך השנים הקרובות. הכנו לכם מדריך לבחירת מיטה איכותית, אשר תבטיח את איכות השינה.

 

מזרן איכותי ונוח

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא לחוש את המזרן באופן פיזי ולבחון אותו מקרוב. המזרן יכול להישמע על הנייר כאחד יוקרתי ואיכותי, אולם ייתכן ובפועל הוא לא יהיה האידיאלי עבורכם, ומכאן שחשוב להגיע ולצפות בו פיזית בחנות. שנית, בקשו לעיין במפרט הטכני של המיטה.

בעבר נהגו לבחור במזרני קפיצים, אולם כיום ההמלצה הומרה למזרנים אורתופדיים שאינם בהכרח קפיציים. המזרנים הללו נחשבים לאיכותיים במיוחד, וכן יש להם השפעה ישירה על הבריאות שלכם, כך שהם יכולים למנוע כאבי שרירים וגב. שימו לב שאיכות המזרן לא נמדדת בהכרח לפי המותג שייצר אותו, וחשוב שלא תסתנוורו מעצם הסמל שמוטבע על המזרן, כי זה לא מעיד בהכרח על האיכות שלו.

 

בסיס מיטה יציב וטוב

מזרן איכותי זה חשוב, אך לא פשוט חשוב מכך הוא בסיס המיטה. יש שנוטים להקל ראש בכל הקשור בבסיס המיטה, ורואים בו פריט עיצובי בלבד. ובכן, חשוב להבין שהבסיס תורם משמעותית לאיכות השינה וגם שומר על האיכות של המזרן.

ההמלצה היא לרכוש בסיסי מיטה מעץ מלא, מאחר ומדובר בחומר עמיד במיוחד ובעל קשיחות מרבית. ככל שהמיטה, המורכבת מבסיס מיטה וממזרון, תהיה עמידה יותר, כך היא תישאר איתנה ולא תתעוות לנוכח משקל גופנו.

בסיס מיטה עשוי עץ אורן הוא המומלץ ביותר כיום, מאחר והוא נחשב לאיכותי ביותר הודות לקשיחותו ולעמידותו.

 

השוואת מחירי מיטות

אף על פי שישנן שלל חנויות רהיטים, כולן מציגות למכירה מיטות שלקוחות מאותה הקולקציה, כאלו שהן טרנדיות ופופולריות במיוחד על פי צו השעה. היכן באים לידי ביטוי ההבדלים בין כל החנויות? במחירים. אתם יכולים למצוא מיטות שיש קווי דמיון המשיקים זה לזה ביניהן, אם לא זהות, בשתי חנויות שונות, אולם בין המחירים יהיה הבדל משמעותי.

כאשר אתם משווים בין המחירים בחנויות השונות, חשוב לשאול בהרחבה את נציג המכירות אודות עלויות נלוות. בחלק מהחנויות יחייבו אתכם גם בגין עלויות הובלה, והן ייכללו במעמד המחיר הסופי שיינתן לכם. כדי לבצע השוואת מחירים טובה ומקיפה, כדאי לעשות סקר שוק נרחב, ולשים בו דגש על המחיר לצד איכות וטיב המיטה.

חדר שינה

אולי תאהבו גם את: