איך מגדלים ילד? שלושה טיפים לגידול תינוקות מהורים מנוסים

כהורים צעירים יש לנו לפעמים כל כך הרבה שאלות שלא נעים לשאול, שאלות שהיינו שמחים להפנות למישהו כמונו, צעיר אך מנוסה יותר שעבר כבר את הכל. עם כל הכבוד לסבים ולסבתות וכל הנשמות הטובות שרק רוצים לעזור, העצות הטובות שלהם כבר לא תמיד רלוונטיות או לא מתאימות לאורח וסגנון החיים שלנו. אם גם אתם מרגישים כך, פנו אל בלוג התינוקות שלנו ותקבלו את כל התשובות.

 

בלוג התינוקות שלנו

בלוג התינוקות שלנו יאא בייבי, נולד במטרה להוות מדריך תינוקות להורים טריים כמוכם שטרודים באלפי שאלות ונכתב על ידי הורים מנוסים שהיו רק לפני זמן קצר בדיוק כמוכם, חוששים וחרדים. אז איך עושים את זה, אתם שואלים? היכנסו לבלוג שלנו ותראו איך אחרים עשו זאת לפניכם והשאירו לכם טיפים מעולים. במיוחד בשבילכם בחרנו שלושה טיפים מצויינים מתוך השפע הרב שבבלוג שלנו:

נעלי ספורט חדשות – ילדים אוהבים נעליים חדשות, במיוחד אם הן תואמות את האופנה השלטת בכיתה או בגן שלהם והם יכולים להתפאר בהן בפני חבריהם. אך מה הדרך הנכונה ביותר לבחור עבור הילד שלכם נעל ספורט חדשה? תחילה חישבו על התחביבים של הילד שלכם, האם הוא מעדיף טיול בחיק הטבע או כדורגל, ריצה ומשחקים בגינה או רכיבה על אופניים? נעלי הספורט לילדים מגוונות מאד במראה, בצורה ובמטרה שלהם, ובחירת הנעל ההולמת את תחביביו תהיה המתאימה ביותר עבורו.

פעילויות הורים וילדים – כהורים עובדים אנחנו לעיתים מגלים שהימים חולפים במהירות ואנחנו בקושי מספיקים לשוחח עם הילדים יותר מחמש דקות. לכן חשוב שנמצא זמן לשעת איכות איתם, לדבר, לצחוק, להרגיש מחוברים ובעיקר ליהנות מחברתם. הפעילות המומלצת ביותר הינה ספורט משפחתי קבוע ואהוב, משחק כדורעף או כדורסל, רכיבה על אופניים בחיק הטבע ועוד.

משחקי לוח – בדרך כלל משחקי הלוח או משחקי הקירות, מצויים בגני הילדים, אך הורים רבים כבר גילו את היתרון האדיר שלהם גם בבית. ניתן להציב את הלוח קרוב למקום שבו אנחנו עובדים או נמצאים רוב שעות היום כדי שהילדים יחושו בקרבתנו בזמן שהם משחקים. ניתן לגוון את משחקי הלוח באמצעות החלפתם, שינוי הרמה שלהם או קביעת זמן קצוב לביצוע המשימה, כל מה שיסייע לכם לגרות את ילדכם להמשיך ולנסות.

 

לסיכום

כהורים המביאים לעולם תינוק אנו חשים את כובד האחריות שנטלנו על עצמנו. אנחנו אחראים לשלומו, בריאותו ובטיחותו של היצור העדין והזעיר ועלינו מוטלת החובה לדאוג לחינוכו ולחיזוק הבטחון העצמי שלו כדי שיוכל לצאת ולחקור את סביבתו מתוך תחושת בטחון ולהמשיך לגדול לחיים בריאים ומאושרים ולהפגין את היכולות והכשרונות שלו. כדי לדעת איך לעשות זאת, הכנסו לבלוג שלנו ותוכלו לקבל המון טיפים מעולים כיצד לגדל ילדים בריאים ומאושרים.

ילד קטן

 

אולי תאהבו גם את:

האם אני בדיכאון?

רבים מאיתנו חשים לעיתים עצבות ודכדכוך סביב תקופה מורכבת או אירוע קשה שאירע לנו. לעיתים התחושות נשארות לתקופה ארוכה ועולה לנו השאלה, האם יתכן שאנחנו

קרא עוד »