איך לעצב זולה מפנקת בגינה

מכירים את השיר "גינה לי, גינה לי, גינה לי חביבה"? מדובר על שיר ילדות שכולנו נהגנו לזמזם בתור ילדים, ועד היום בתור אנשים מבוגרים לפעמים אנחנו

נתקלים בו ברדיו או מתכניות הילדים שבטלוויזיה.

היום כשאתם בוגרים ומנהלים משק בית משל עצמכם, ייתכן ויש לכם בבית גינה מהממת שאותה אתם רוצים לנצל בצורה המיטבית.

על מנת שגם הגינה שלכם תוכל להיות חביבה, כדאי שתדעו איך לעצב זולה מפנקת בגינה, כך שתוכלו לארח בכיף, להסתלבט בסוף כל יום עבודה קשה,

ולהנות מישיבה באוויר הפתוח בכל רגע שבו מתחשק לכם לעשות את זה.

אז קדימה, שנסו מתניים – אנחנו מתחילים!

 

לעצב זולה מפנקת בגינה בכמה צעדים פשוטים

אז בראש ובראשונה, כדי שתוכלו לעצב זולה מפנקת בגינה שלכם אתם צריכים לדאוג לשטח קירוי. זהו לא חייב להיות שטח קירוי ענק באמצעות פרגולה או גגון חשמלי, אלא ניתן בהחלט להקים ציליה שנמתחת מעץ לעץ באמצעות יריעת בד או עור מכל מיני סוגים. אם אתם הנדי-מנים תוכלו להקים ציליה כזו בעצמכם, ואם לא – תוכלו בהחלט להזמין אנשי מקצוע כדי לעשות זאת עבורכם. עכשיו, כשיש לכם פינה מוצלת, אפשר להמשיך הלאה.

 

הזולה עצמה – כך תיצרו אותה

בשטח המוצל אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים כדי לייצר לעצמכם זולה מדליקה וכיפית. ראשית, תוכלו לרכוש מזרנים וכריות לפינת זולה, על מנת שיהיה לכם איפה לשבת, להסתלבט בכיף, ופשוט להניח את הראש ולהירגע.

המזרנים והכריות האלו יכולים להגיע בכל מיני צורות וסוגים – מזרנים קשים יותר או רכים יותר, כריות נפוחות יותר או קטנות יותר, וגם תוכלו לבחור בצבעוניות שמתאימה לזולה שלכם. אם אתם אנשים נועזים יותר תוכלו לבחור בכריות ובמזרנים בצבעים משגעים, כמו כחול, אדום, צהוב או ירוק, ואם אתם אנשים קצת יותר קלאסיים – תוכלו בהחלט לרכוש מזרנים וכריות בצבעים כמו שחור, לבן או אפור.

 

ומה עם ערסל?

אחרי שיצרתם צל וסידרתם את המזרנים והכריות בזולה שלכם, זה הזמן להפוך אותה למשודרגת ולמפנקת אפילו יותר. בזולה שלכם אתם יכולים להציב ערסל מדליק שינענע את היושבים עליו מצד לצד. על הערסל אפשר להתפנק על קריאת ספר טוב, עם שתיית כוס יין טובה, ואפילו להירדם למנוחת צהריים תחת השמש הקופחת.

 

לעצב זולה מפנקת בגינה – דברים שחשוב לשים לב אליהם בדרך

הגינה שלכם היא מקום חיצוני, ועם כמה שלא תייצרו בה צל – היא עדיין נמצאת תחת כיפת השמיים וחשופה למגוון מפגעים. על מנת לעצב זולה מפנקת בגינה וגם לשמור עליה לאורך זמן, כדאי לכם להיערך עם ציוד כמו כיסויים למזרנים והכריות, על מנת למנוע מהם להתלכלך מאבק, מלשלשת ציפורים, ואף מדהיית הצבע בעקבות השמש.

זהו, עכשיו אתם מוכנים לעצב זולה מפנקת בגינה שלכם בכמה צעדים פשוטים ועם מינימום מאמץ. תהנו מלא!

מטבעות

 

אולי תאהבו גם את: