איך לסדר מחסן גינה ביעילות ומהירות

מחסני גינה הם דרך נפלאה להביא קצת סדר וארגון לבית שלנו. סוף סוף לא חייב לאחסן את כל הפריטים ששייכים החוצה בתוך הבית וכעת יש להם את

מיקומם הנפרד בחצר.

אבל, כדיי שמחסן הגינה באמת ישרת את המטרה לשמה הוא נרכש, עלינו לסדר אותו באופן חכם, ובלי להתמהמה יותר מדי – אבל איך?

מחסן גינה אמנם נראה לנו כמו פריט מאד פשוט – רוכשים ומציבים. אכן זה יכול להיות המצב, אבל רק אם נרכוש אותו נכון. אז טרם ניכנס לכל הפרטים שיעזרו לכם לארגן במהרה את המחסן בחוץ, זכור שיש חשיבות רבה ליצרן שמתאים לכם את המחסן ובמידת הצורך הוא אפילו יכול לספק שירותי הרכבה והתקנה בחצר שלכם.

 

רצפה ותשתיות

הדבר הראשון שחשוב בסידור והקמת מחסן גינה בחצר שלנו הם התשתיות. התשתיות בעצם עוזרות למחסן שלנו להישאר יציב על הרצפה, במיוחד אם מדובר על אזור לא מישורי מאד. לצד התשתיות, ישנה רצפה מיוחדת שניתן להתקין בתוך המחסן שתאפשר לנו לעשות בו שימוש נקי, במיוחד אם מדובר על מחסן שמשמש אותנו לעבודה.

לאחר התקנת הבסיס הזה, ניתן להמשיך ולעצב את פנים המחסן בהתאם למטרות השימוש שלנו בו.

 במידה ואתם רוצים להוזיל את העלויות ולקצר את הזמנים אפשר לפנות לאתר https://idgarden.net ולקבל הצעה למחסן מוכן שלא מצריך אישורי בנייה.

תאורה

רגע לפני שנעצב ונסדר את פנים המחסן, חשוב לעבוד בצורה נכונה ובטוחה ונעשה זאת באמצעות התקנת התאורה שנדרשת עבורנו במחסן. בגלל שלא מדובר בתאורה ביתית, לרוב מומלץ לרכוש תאורה סולארית וירוקה שבעצם נטענת מהשמש, ולכן לא דורשת מאתנו הוצאה כספית גדולה ונוספת בחשבון החשמל.

אם מדובר במחסן שישמש אתכם לעבודה, דאגו לברר עם איש המקצוע, ממנו קניתם את המחסן, על מנת לברר איזו סוג תאורה חזקה יותר תוכלו להתקין באופן בטיחותי במחסן.

 

אחסון

עכשיו סוף סוף נוכל להגיע לסידור הפנימי של המחסן. תוכלו לבחור במגוון מדפים שונים שיסודרו בהתאם לצרכי השימוש שלכם. במידה ואתם לא רוצים לקדוח חורים אל תוך המחסן להתקנת מדפים, או במידה ולא ביקשתם מדפים מותקנים מראש בהתאמה אישית, תוכלו לרכוש כונניות מסודרות עם מדפים ובכך תחסכו לעצמכם הרבה זמן וכאב ראש.

 

נעילה

לבסוף, זכרו שהמחסן שלכם מוצב בגינה בחוץ ולכן, לא משנה אם אתם משתמשים במחסן לשם אחסון או לשם עבודה, מומלץ שהוא יהיה מוגן וסגור מפני שינויי מזג האוויר, או מפני חיות ומזיקים שונים שיכולות להיכנס אליו. על כן, דאגו למנעול פשוט, אך חכם, שישב על דלת הכניסה ושמרו היטב על המפתח בבית.

 

לסיכום

מחסן לגינה שלנו יכול להיות מבנה מאד אפקטיבי שיעזור לנו בסדר וארגון, או אפילו בתור מקום עבודה שקט. אבל, כדיי שהוא באמת ישמש אותנו היטב, עלינו לסדר אותו באופן נכון וחכם באמצעות התקנת תשתיות, תאורה ורק אז מידוף ונעילה חכמים.

דפים

 

אולי תאהבו גם את: