איך להרשים בת זוג חדשה עם הביצועים שלך

יצאתם לכמה דייטים, הכימיה הייתה משגעת, יש ביניכם מתח מיני שאי אפשר להסתיר יותר ואתה יודע שתכף מגיע הרגע ותגיעו למיטה סוף-סוף. אבל איך מבטיחים שהיא תהנה? שהיא תצא בעננים אחרי לילה איתך ורק תרצה עוד? אנחנו כאן לעזור לך ליצור לילה שהיא לא תשכח

 

מגששים לפני

לא חייבים לדבר על ההתחלה בפתיחות על כל הניסיון המיני שלך ושלה אבל כן שווה לנסות לשלב באגביות בשיחה שאלות בנושא. אף אחד (ואחת) לא רוצים שישאלו אותם עם כמה בני זוג הם היו, אבל אם במהלך שיחה עולה הנושא של דברים אסורים שנעשו במקומות ציבוריים אפשר לקחת את זה מוונדליזם או עישון לניסיון מיני. חשוב לעשות את זה בצורה נונשלנטית, בלי ללחוץ ובצורה נעימה כדי לא להיראות נואשים.

 

 

מוודאים שיש לכם עזרים חיצוניים

לפעמים מרוב התרגשות החבר שלכם שבין הרגליים לא עומד בציפיות ואין עוגמת נפש משמעותית כמו ציפייה ליחסי מין שלא מצליחים לצאת לפועל. אם אתם רוצים לוודא שלא יהיו אכזבות במיטה, אפשר להצטייד מראש בוויאגרה או קמגרה שהם פתרון מהיר ויעיל בדיוק למצבים האלה (אפשר להשיג אותם בקלות ובדיסקרטיות דרך קמגרה ישראל).

במיוחד אם אתם יודעים שיש לכם בעיה בתחום האון הגברי, מומלץ לשמור לשעת צרה מוצר שישנה את פני הערב.

 

 

משקיעים במשחק מקדים

הקלישאה הישנה היא גם התשובה בימינו. זאת קלישאה כי היא נכונה – מין מספק ומהנה יותר לנשים אחרי משחק מקדים. זה לא אומר שצריך עכשיו להשקיע חצי שעה של עבודה, אבל בהחלט כדאי להכין את שניכם לקראת המאורע המרגש של האקט המלא. ככל שהמשחק המקדים יהיה יותר ארוך, יותר מוצלח ויותר מפתה אז ברגע שתממשו את יחסי המין המלאים החוויה תהיה אחרת לחלוטין.

 

 

מתאימים את עצמכם תוך כדי

בפעם הראשונה כדאי ללכת על בטוח ולהשתמש ברפרטואר הקלאסי שלך. לא להתחיל עם תנוחות אקרובטיות שנחשפת אליהן בסרטים אירוטיים רק כדי להרשים, אלא להתחיל בתנוחות היותר מקובלות שאתה יודע שאתה טוב בהן. תוך כדי נסה לקרוא את בת הזוג ולראות אם היא נהנית וממה, ותתאים את עצמך למה שעושה לה טוב.

 

 

מגששים אחרי

הדבר הכי חשוב הוא לשאול אותה איך היה לה. לא תמיד בת הזוג תענה בכנות אם לא היה כמו שהיא דמיינה, אבל יכול מאוד להיות שהיו דברים שהיא כן אהבה. כמו שעושים בצופים ובצבא, אפשר לשאול לשיפור-לשימור ולהבין ממנה מה היא אהבה יותר ומה פחות. אולי מין סוער במקלחת זה לא הקטע שלה אבל היא ממש אהבה את מה שעשית באוזן. אולי היא מעדיפה להיות למעלה או בכלל לא נוח לה במיטה.

תקשורת פתוחה וכנה (גם מצידך) תאפשר יחסי מין מספקים יותר לשני הצדדים, הנאה ומערכת יחסים בריאה וטובה יותר.

איך להרשים בת זוג חדשה עם הביצועים שלך

 

אולי תאהבו גם את:

האם אני בדיכאון?

רבים מאיתנו חשים לעיתים עצבות ודכדכוך סביב תקופה מורכבת או אירוע קשה שאירע לנו. לעיתים התחושות נשארות לתקופה ארוכה ועולה לנו השאלה, האם יתכן שאנחנו

קרא עוד »