איך להפוך לאושיית אינסטגרם?

אלו שנולדו בשנות ה- 90 ולפניהן חלמו להיות כוכבי טלוויזיה, שחקני קולנוע או תיאטרון מוכרים. אבל היום? היום המצב שונה לחלוטין. כל אחד ואחת חולמים להפוך לאושיית אינסטגרם. כזו שיכולה לעבוד בשעות גמישות, לצלם סרטונים מעניינים ולערוך אותם ובעצם, לחיות את החלום. בשורות הבאות נתמקד בשלבים שיהפכו כל אחד ואחת לאושיית אינסטגרם במינימום מאמץ.

 

הרקע לכתיבת המדריך

פסקת הפתיחה בטח מסגירה את הגיל שלנו ומאפשרת לכם להבין שאנחנו לא ממש בקיאים באינסטגרם. ייתכן שאתם תוהים עכשיו – אם כך, למה אתם כותבים מדריך מקיף בנושא? אז בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי בגלל שהאחיינים שלנו שואלים אותנו כל הזמן איך הם יכולים להיות אושיית אינסטגרם ואין לנו מושג מה לענות להם. כדי שנוכל לדעת את התשובה לשאלה הזו, פנינו את 3 אושיות אינסטגרם שאתם מכירים וכנראה גם עוקבים אחריהם. שאלנו אותם מה צריך לעשות כדי להגיע למעמד שלהם וגילינו שיש 3 שלבים שצריך לעבור בדרך.

 

השלב ה- 1 שיאפשר לכם להפוך לאושיית אינסטגרם: שלב הקידום

אתם בטח יודעים שאתם לא היחידים שרוצים להיות אושיית אינסטגרם. שכן, מדובר בחלום של רבים אחרים. כדי שתוכלו להתקדם אל עבר החלום שלכם, אתם צריכים להתחיל ישר עם הליך קידום שיאפשר לפרופיל שלכם לקבל חשיפה גבוהה. יש כל מיני דרכים להגיע ליעד הנכסף. קנייה של תגובות לאינסטגרם היא אחת מהן. אבל יש גם אפשרויות נוספות, למשל:

  • רכישת עוקבים
  • רכישת לייקים ועוד

אתם צריכים לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר. יכול להיות שאתם תוהים כעת האם כמות העוקבים באינסטגרם מגדירה אותך כאושייה או לא? והתשובה לכך היא – כן. עליכם לעשות כל מה שיידרש כדי לקדם את הפרופיל שלכם. אחרת, תישארו מאחור

 

השלב ה- 2 שיאפשר לכם להפוך לאושיית אינסטגרם: שלב המעקב

בשלב הזה אתם צריכים לעקוב לפחות אחרי 5 אושיות אינסטגרם כדי לראות איך הן עושות את זה. אפשר לכתוב רשימה של דברים שהאושיות הללו עושות שגם אתם יכולים. למשל, אתם יכולים לצלם סרטונים של אתגרי רשת שהאושיות עשו וקיבלו על כך הרבה לייקים.

 

השלב ה- 3 שיאפשר לכם להפוך לאושיית אינסטגרם: שלב התחזוקה

שימו לב, מדובר בשלב חשוב מאוד שמצריך מכם עבודה ללא הפסקה על חשבון האינסטגרם שלכם. אם חשבתם שמספיק ליישם את 2 השלבים הראשונים וזהו, אז תדעו שטעיתם. להיות אושייה זה דורש מכם לעבוד. אתם תצטרכו לאחר שלב הקידום והמעקב לבצע תחזוקה קבועה לפרופיל שלכם. שכן, העוקבים שלכם ירצו לראות אתכם וכמה שיותר.

 

לסיום

עד כאן 3 השלבים שיאפשרו לכל אחד להיות אושיית אינסטגרם בקלות. אנו מזכירים לכם ליישם את 3 השלבים מבלי לדלג או לוותר על אחד מהם. שכן, יישום של שלושתם יאפשר לכם להגשים חלום. שיהיה בהצלחה!

בעל עסק

 

אולי תאהבו גם את: