איך לבנות אתר כמו מקצוען

גם בעולם של רשתות חברתיות, עדיין הדרך האפקטיבית ביותר בה עסק יכול להשיג טראפיק היא על ידי הקמת אתר. לקוחות אומנם נמצאים זמן ממושך בפייסבוק או אינסטגרם, אך כאשר לקוח מעוניין לקבל מידע או לרכוש מוצר הוא תמיד יחפש את האתר. הנה מספר שלבים הכרחיים כיצד לבנות אתר כמו מקצוען.

 

תכנון ראשוני

אתר צריך לשרת קודם כל את צרכי הלקוח. לכן רצוי לתכנן בקפידה את הקמת האתר ולשאול את עצמך מספר שאלות חשובות. מיהו קהל היעד של האתר, מה מטרתו, מה התחום בו פועל העסק של בעל האתר, ומיהם המתחרים. על התכנון הראשוני עומד האתר כולו. השקע בכך מחשבה.

לבנות אתר אינטרנט

בחירת פלטפורמה

יש מספר פלטפורמות אפשריות.

מערכת פתוחה שהיא בבעלות פרטית שלכם ואתם לא תלויים באף אחד. לדוגמה וורדפרס עליה נבנים שליש מכל האתרים בעולם.

מערכת סגורה, היתרון בה הוא שאתם מקבלים אתר מובנה עם צוות תמיכה. החיסרון הוא שהאתר לא שייך לכם ואתם תלויים בצוות הפיתוח. קצת כמו להשכיר דירה. לדוגמה וויקס ושופיפיי.

מערכת פרטית שזו האפשרות הפחות מומלצת בשל התלות הגבוהה במפתחי המערכת.

מערכת חינמית שזו אפשרות ראלית לעסקים קטנים. כמובן שלפעמים חינם יכול להיות יקר בטווח הרחוק.

 

חווית משתמש

המשתמש הוא המלך והחוויה שלו היא הקובעת. אתר שבנוי באופן לא נוח לשימוש מרחיק משתמשים. חשוב להקפיד על מבנה ניווט ברור ואינטואטיבי לשימוש. אל תבנה אתר שנוח לך, אלא כזה שיהיה נוח למשתמש. יש להשקיע מחשבה מה נמצא בפרונט ומה אפשר להשאיר בלשוניות משניות. החוויה של המשתמש צריכה להיות מתוכננת מרגע הכניסה ואז רגע הרכישה והיציאה

לבנות אתר אינטרנט

עיצוב

שלב חשוב בתהליך בניית אתרים מקצועיים. עיצוב מזמין ישדר רעננות, חדשנות, מקצועיות. לעומת זאת עיצוב שגוי או לא משוקע יכול להיראות מיושן, לא רלוונטי והכי חשוב יכול להיות הגורם לכך שהגולש פשוט לא יישאר יותר מכמה רגעים. חשוב להקפיד על סט צבעים אחיד, חשוב שהעיצוב יותאם לממשק במגוון מכשירים. כמו כן כדאי לשמור על קו נקי ולא מכביד. יותר מידי עומס חזותי ומילולי בעמוד המרכזי נותן רושם לא טוב ומרחיק משתמשים פוטנציאלים.

 

אופטימיזציה לגוגל

גם אתר מצוין לא יהיה רלוונטי אם הוא לא יהיה קיים באופן בולט בדירוג החיפוש של גוגל. האתר חייב לעבור התאמה למנועי החיפוש על ידי טיפול בכותרות, בתמונות, בטקסטים, במילות החיפוש ובקישורים הפנימיים.

 

סיכום

כדי לבנות אתר כמו מקצוען חשוב קודם כל להשקיע בתכנון ראשוני, עליו הכל בנוי. לאחר מכן יש לבחור את הפלטפורמה הנכונה והמתאימה ביותר עבורך. חשוב להקפיד על חווית המשתמש, על עיצוב נכון של האתר והכי חשוב לחבר את האתר לגולשים דרך אופטימיזציה למנועי החיפוש. אלו השלבים כדי לבנות אתר כמו מקצוען. לעוד פרטים היכנסו לאתר: digitalpartners.co.il

לבנות אתר אינטרנט

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »