איך לבחור מלווה מתאים למשקיעים בנדל"ן?

משקיעים חכמים יודעים, שאחד הדברים החשובים ביותר בהשקעה הוא פיזור נכון של הנכסים שבבעלותם. פיזור נכון של נכסים יכול להגן על המשקיעים מפני מצבים שונים ומפני ירידה כוללת בערך תיק ההשקעות שלהם. בכתבה פירטנו מעט על השקעה בתחום הנדל"ן, על מלווה נדל"ן ועל ההבדלים בינו לבין מתווך נדל"ן. 

 

מעט על השקעה בנדל"ן למתחילים

פיזור של תיק ההשקעות יכול להיעשות בין השאר על ידי השקעה של חלק מהכסף הצבור בנדל"ן מסוגים שונים ובצורות שונות. ניתן להשקיע בנדל"ן על ידי קניית בית למגורים, שטחים עסקיים ואפילו שטחים שמועמדים להפשרה לצורך בנייה. כמו כן קיימים בשוק מספר רב של עסקאות נדל"ן שמתאימות לצרכים שונים של משקיעים שונים.

עולם הנדל"ן מורכב למדי, ולכן לאנשים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום, מומלץ להיעזר בהכוונה של איש מקצוע. אם אתם זקוקים לעזרה משפטית בתחום הנדל"ן, עורך דין אושר אלקיים מתמחה בנושא וישמח לעמוד לשירותכם.

 

מה זה מלווה נדל"ן ומהי ההכשרה לתפקיד?

אחד מאנשי המקצוע בתחום הנדל"ן שתפקידו הוא לעזור למשקיעים, הינו מלווה הנדל"ן. תפקידו של מלווה זה הוא לעזור למשקיעים לבצע את ההשקעה הנכונה והמניבה ביותר כבר מהשלב הראשון. מלווה הנדל"ן יעזור לכם לאפיין את סוג הנכס שמתאים להשקעה עבורכם, למצוא אותו וכמובן להשקיע בו. חשוב להבין שמלווה נדל"ן הוא לא תפקיד שיש עליו רגולציה מטעם המדינה, לכן כל אדם יכול להציג את עצמו בתור מלווה נדל"ן, ולא נדרשת לשם כך כל הכשרה מקצועית.

 

במה שונה מתווך נדל"ן ממלווה נדל"ן?

ישנם שני הבדלים עיקריים בין מתווך הנדל"ן למלווה נדל"ן. הראשון הוא שמתווך נדל"ן זקוק לרישיון מטעם המדינה בכדי לעבוד. כל מי שרוצה לעבוד בתיווך נדל"ן, צריך לעמוד במספר תנאים ולעבור בחינה ממשלתית. בנוסף לכך, על מנת לשמור על רישיון המתווך, עליו לעמוד בכללים ובחוקים שקשורים למקצוע שלו. בנוסף לכך, מתווך הנדל"ן בעיקר מציע דירות למכירה או להשכרה. הוא פחות מתפקד כיועץ השקעות נדל"ן, שזהו תפקידו העיקרי של מלווה הנדל"ן.

 

איך בוחרים מלווה נדל"ן מקצועי וברמה גבוהה?

מכיוון שאין צורך ברישיון או בהכשרה בכדי להיות מלווה נדל"ן, חשוב מאוד לבחור את המלווה בצורה נכונה. כדאי לנסות להשיג מלווה נדל"ן שיש לכם המלצות אישיות לגביו. אם הדבר אינו מתאפשר, אפשר לנסות להשיג מידע במרשתת. חשוב לבדוק את מלווה הנדל"ן מכמה היבטים שונים כמו הכשרה מקצועית, ותק, עלות שכר טרחה, שירותיות ויחס אישי.

כל אחד מההיבטים האלה הוא חשוב מאוד בכל הקשור לקבלת השירות הטוב ביותר ממלווה הנדל"ן. אפשר לבקש ממלווה הנדל"ן לקבל את המידע שאתם זקוקים לו בצורה מסודרת. מלווה נדל"ן מקצועי וותיק ישמח לשלוח אליכם את כל המידע הנדרש בכדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת.

משקיעי נדלן

אולי תאהבו גם את:

נוֹטָרִיוֹן
איך בוחרים נוטריון?

בחירת נוטריון היא צעד קריטי בעסקאות משפטיות רבות בישראל. בין אם אתם מעורבים בעסקאות נדל"ן, בענייני ירושה או חוזים עסקיים, נוטריון מוסמך ואמין חיוני על

קרא עוד »