מה עכשיו? 3 קורסים מרתקים למשתחררים הטריים

חיילים שיצאו זה עתה מהצבא מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר קורסים מעניינים שיתנו להם כלים לחיים. מצב זה התגלה לנו לאחרונה, לאחר שהבן הגדול שלנו השתחרר וחיפש בנרות קורס שירתק אותו. כשהבנו שהוא מסתבך בחיפושים, החלטנו לסייע ולו ולרכז בפניו 3 קורסים מרתקים במיוחד. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי ולגלות מהם הקורסים שהוצגו בפני המשתחרר הטרי שלנו.

 

הקורס המרתק ה – 1 שמתאים לחיילים משוחררים: קורס מיכא"ל

עד לפני כמה שנים קורס מיכא"ל היה מופנה לבני נוער בלבד. לשמחתנו, לאחרונה הקורס נפתח גם בפני מבוגרים. כך שמי שעבר את גיל 18 וטרם לקח חלק בקורס המיוחד, יכול להיות בטוח שיש לו עוד הזדמנות. מדובר בקורס שמאפשר לכל אחד ואחת להכיר ביכולות שטמונות בו. מי שלמדו בקורס זה יוכלו להעיד כי היכולות הבאות השתפרו אצלם באורח פלא:

  • זיכרון
  • קריאה מהירה בעברית
  • קריאה מהירה באנגלית ועוד

קורס מיכל

הקורס המרתק ה – 2 שמתאים לחיילים משוחררים:  קורס NLP

קורס NLP הפך להיות להיט בקרב חיילים משוחררים. שכן, הוא מאפשר למשתתפים בו להגיע לרבדים עמוקים. מי שטרם הכיר את עולם ה – NLP ישמח וודאי לשמוע כי זו שיטה שמאפשרת להתחבר אל התת מודע ולהכיר אותו מקרוב. אפשר ללמוד את התחום בשביל לטפל בעצמנו או בשביל לטפל באחרים בהמשך הדרך.

הקורס מתאים לכל אדם באשר הוא. היכנסו לאתר של מכללה מוכרת לפרטים אודות הקורס  הנחשק ותבדקו איפה מתקיים קורס בקרבת מקום המגורים שלכם. הקורס המרתק ה – 3 שמתאים לחיילים משוחררים: קורס יוגה מי מכם שמתעניינים ביוגה מעבר לתרגול היום יומי ישמחו וודאי לדעת שיש קורסי יוגה מקיפים. את הקורסים הללו ניתן ללמוד במקומות שונים ברחבי הארץ או העולם.

כך שאם אתם מתכננים לצאת לטיול הגדול בקרוב, תוכלו ליישם את הלמידה בעיקר במזרח. ראוי לציין כי יש מגוון רחב של קורסי יוגה, החל מקורס אשטנגה ועד האטה. עליכם לבדוק מהו הסגנון המתאים עבורכם ביותר טרם בחירת הקורס, כי אתם צפויים לא רק ללמוד אודות היוגה, אלא גם לתרגל אותה באופן קבוע.

 

טיפ שחשוב ליישם רגע לפני בחירת הקורס

משתחררים יקרים, עליכם לשאול את עצמכם שאלות מנחות טרם בחירת הקורס, למשל:

  • כמה שעות אורך הקורס?
  • האם יש לי זמן פנוי?
  • האם שמעתי המלצות על הקורס?

 

שימו לב שאתם עונים על כל השאלות הללו ומוודאים עם עצמכם שהקורס מתאים לכם ב – 100%. אם מסיבה כלשהי תגלו שקורס מסוים אינו מתאים לכם, תמיד אפשר לברר פרטים אודות קורס אחר ולבחון את ההתאמה שלו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הם הקורסים המרתקים ביותר עבור חיילים משוחררים. נאחל לכם בשלב זה שתמצאו את הקורס המתאים ביותר ושתיהנו מכל רגע.

קורסים

אולי תאהבו גם את:

רואה חשבון לחברות
רואה חשבון לחברות

בעלי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, המעוניינים לראות את החלום שלהם, אותו הם פעלו להגשים בעשר אצבעותיהם, מצליח ומשגשג בעולם העסקי הקשוח, חייבים להיעזר בשירותי ראיית

קרא עוד »