איזה צבע כדאי לבחור עבור כסאות בר לבית?

אחת ההתלבטויות שעולות בקרב אנשים שמתכננים לרכוש רהיטים ובפרט, כיסאות בר לבית, לבית נוגעת להתאמה של הרהיט החדש אל העיצוב הקיים.

שכן, בניגוד לקנייה של פריט לבוש, לא תמיד ניתן להביא את הרהיט החדש לבית, לבדוק את ההתאמה שלו ולהחזיר לחנות במידת הצורך.

כדי לחסוך לכם התלבטויות בנושא, החלטנו לכתוב מדריך מרוכז שיציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של כיסאות בר לבית.

הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שיקלו עליכם.

 

השלב הראשון בבחירת צבע מתאים לכיסאות בר לבית

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם קונים כיסאות בר שמתאימים לעיצוב הנוכחי של הבית שלכם, אתם צריכים קודם כל לצלם את המרחב שבו הכיסאות צפויים להיות כדי שתוכלו להראות לנציג המכירות או לאדם קרוב שייעץ לכם. כידוע, כל אחד בוחר להעמיד את הכיסאות במרחב אחר ולכל אחד יש בית אחר עם עיצוב שונה. שימו לב, אתם יכולים לבחור להעמיד את כיסאות הבר במקומות הבאים:

  • במטבח
  • בסלון
  • במעבר
  • בגג
  • במרפסת
  • בחצר ועוד

אם אתם מתכננים להציב את הכיסאות במקום אחד בלבד, תצלמו את המרחב הנבחר. במידה ואתם מתכננים להעביר אותם מידי פעם מחלל אחד לאחר, כדאי שתצלמו את כל החללים הנבחרים כדי שתגיעו להתאמה מקסימלית של צבע.

 

השלב השני בבחירת צבע מתאים לכיסאות בר לבית

בשלב זה אתם צריכים להציג למומחה לעיצוב או נציג מכירות מטעם החנות את התמונות שצילמתם. כעת, תצטרכו לבדוק ביחד האם יש צבעים דומיננטיים בחלל הנבחר. ברגע שתאבחנו את הצבעים הדומיננטיים, יהיה לכם קל הרבה יותר לבחור את הצבע המתאים עבור הכיסאות שלכם. אם למשל הצבעים הדומיננטיים שקיימים בחלל הם צהוב חרדל וחום אדמה, אתם תצטרכו לבחור כיסאות בר בצבעים חמים, כמו למשל

  • אדום יין
  • בורדו
  • שמנת ועוד

 

השלב השלישי בבחירת צבע מתאים לכיסאות בר לבית

בשלב זה אתם יכולים לבחור אם אתם רוצים לערוך שילוב של צבעים בין כיסאות הבר. כלומר, אתם יכולים לקנות כיסאות בר בצבעים שונים. כך שאם נחזור לרגע לדוגמא הקודמת, במקום לרכוש כמה כיסאות בצבע זהה (למשל, בורדו), אתם יכולים לבחור את 3 הצבעים שצוינו לעיל. צבע אחד עבור כל כיסא, כדי לגוון את העיצוב של החלל הקיים ולהביא לצבעוניות משמחת.

 

הגעתם לסיום ההליך של בחירת צבע מתאים לכיסאות בר לבית

אם יישמתם את 3 השלבים שצוינו לעיל, אתם בוודאי כבר ניצבים בפני הליך הקנייה של הכיסא. אם כך, נותר לנו רק לאחל לכם שתיישמו את השלבים הללו באופן המדויק ביותר, כדי שתוכלו בסופו של דבר, להגיע להתאמה מקסימלית בין כיסאות הבר לבין הבית שלכם. אתם מוזמנים לשלוח לנו תמונות של הבחירות שלכם, נשמח לראות את העיצובים שבחרתם גם כאשר מדובר על ריהוט משרדי.

מטבחון

 

אולי תאהבו גם את: