איזה כיור עדיף למטבח? 

רבים מאתנו מוצאים את עצמם תוהים לגבי סוג הכיור המתאים ביותר למטבח החדש שהם מעצבים. יש מי שמתייעצים עם נציגים מטעם החנות, בעוד אחרים בוחרים לקרוא מידע ברחבי הרשת. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה מבינים שפה תקבלו מידע אמין, רלוונטי ונטול אינטרס אודות הכיור המתאים לכם ביותר. קראו את השורות הבאות ותגלו את הבחירה הנכונה לכם.

 

אפשרות מספר 1 – כיור אקרילי

בחרנו לפתוח את המדריך עם כיור פשוט יחסית שעשוי מחומר אקרילי (מכאן נובע שמו). היתרונות המשמעותיים שלו הם אלה:

  • חוזק: הכיור נחשב לעמיד בפני מכות חזקות ושריטות
  • עיצוב: ניתן להתאים את הכיור לכל שיש ומטבח, מכיוון שהוא מגיע בגדלים וצורות שונים
  • מתנקה בקלות

נדגיש שהחיסרון המשמעותי שעשוי לגרום לכם לעבור לפסקה הבאה הוא צבעו הבהיר של הכיור. עובדה זו גורמת לכך שהוא נוטה להתלכלך בקלות ולעיתים קשה להסיר ממנו כתמים עיקשים.

מִטְבָּח

אפשרות מספר 2 – כיור חרס

תכירו את הכיור הסטנדרטי שמככב בבתי אב ומשרדים רבים. מדובר בכיור שמיוצר במרבית המקרים מחמר שעבר שריפה בטמפרטורה גבוהה. כיור זה מגיע במגוון רחב של צבעים, החל מלבן – שמנת ועד חום – אדמוני. מביני עניין בוחרים לשלב את הכיור יחד עם שיש איכותי של חברת פרביטל, משום שכך מתאפשר לשלב בין יופי, איכות ונוחות.

נציין שהעמידות היא היתרון המשמעותי של כיור זה שיכול לשמור על מראה מבריק לאורך שנים (עליכם כמובן לתחזק אותו בהתאם, כדי שזה יקרה). החיסרון המשמעותי נוגע לחוסר עמידות. שכן, הכיור עשוי להינזק ממכות חזקות.

 

אפשרות מספר 3 – כיור נירוסטה

הכיור השלישי מתאים למי ששמים דגש על נוחות ופחות על העיצוב. שכן, מדובר בכיור עמיד בפני סימני קורוזיה, שברים וחלודה. הוא יכול להתמודד קלות עם תנאי לחות וחומרי ניקוי כימיים. נהוג לבחור בו למטבחים תעשייתיים או למטבחים ביתיים שמועברים בהם סדנאות בישול ואפייה בתדירות גבוהה.

היתרון המשמעותי של כיור מסוג זה נוגע לעמידות שלו (יכול להישמר לאורך 20 שנים ויותר). החיסרון הבולט שלו נוגע לרעש החזק שנשמע בעת זרימת המים מהברז.

 

אפשרות מספר 4 – כיור סיליגרניט

הכיור האחרון עשוי מחומר שנקרא "סיליגרניט" (ערבוב של אקיליק ואבן מלח). מי שהשתמשו בכיור זה בעבר, יוכלו להעיד שיש לו מראש יוקרתי ועמידות גבוהה בפני שריטות ומכות. החיסרון העיקרי בו נוגע לאי עמידות בפני כתמים. שכן, אבן הגרניט ממנה הוא עשוי, סופגת את הכתמים, כך שקשה מאוד להסיר אותם בעת הצורך.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור את הכיור שלכם!

עד כאן המדריך שריכז את הכיורים הנפוצים ביותר לשימוש במטבח. כעת אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק לבחור את הכיור שמתאים לצרכים שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו נכון ושהכיור ישמש אתכם לאורך שנים רבות.

מִטְבָּח

אולי תאהבו גם את: