אחת ולתמיד – אלה המתנות שגברים אוהבים

בחירת מתנה לגבר היא דבר מאתגר. מצד אחד חשוב לנו לקנות לו מתנה מקורית, כזו שכנראה עדיין אין לו. מנגד, לעיתים מתנה מקורית עלולה להיות כזו שלא באמת מתאימה לו, או שהוא לא ימצא מה לעשות איתה. הצורך לבחור מתנה שימושית בלי לפגוע במקוריות שלה, הוא לא דבר פשוט. כדי לעזור לכם, אנחנו כאן עם מספר רעיונות למתנות לא שגרתיות שגברים ישמחו לקבל.

 

פאוץ' לריצה

מתנה לגבר יכולה להיות גם משהו שיעזור לו לעשות ספורט בצורה נוחה, וזה בדיוק מה שפאוץ' ריצה נותן לו. הפאוץ' הזה יאפשר לו לקחת מה שהוא צריך לריצה, בלי לפגוע באיכות של האימון.

פאוץ' לריצה

רמקול אישי

שמיעת מוזיקה היא תחביב של כולנו, ואין סיבה לא לעשות אותה בצורה האופטימלית. במקום לשמוע את המוזיקה שלכם דרך הטלפון, בלי שתוכלו להגביר אותה כרצונכם, הרמקול הזה מתחבר לטלפון שלכם בקלות ויאפשר לכם לשמוע את המוזיקה בכל מקום. הרמקול גם מתאים לשימוש בחדר הרחצה, מה שמונע גם נזק לטלפון בשל הלחות ששוררת במקום הזה.

 

ערכת שש בש יוקרתית

אחד המשחקים הכי אהובים על גברים הוא משחק השש בש. המשחק שמקורו בעולם הערבי, הגיע מהר מאוד לישראל, ועבור גברים רבים הוא נחשב דרך נהדרת להעביר את הזמן. כדי לאפשר לגבר שלכם להנות מחוויית משחק איכותית, הערכה הזו היא בדיוק מה שהוא צריך. הערכה מגיעה בצורה של מזוודה דמוית עור, והיא מכילה בתוכה את כל מה שצריך עבור משחק שש בש איכותי.

 

מעמד מעוצב לבקבוקי יין

בתור ישראלים אנחנו שותים לא מעט יין, אבל אפשר להפוך את הבקבוקים גם להיות אלמנט דקורטיבי בבית. המעמד הזה מכיל מקום למספר בקבוקי יין, ותוכל ולשים אותו במקום מרכזי בבית. הצורה שבה הבקבוקים מונחים בתוכו מתאימה גם לטווחי זמן ארוכים, וההוצאה וההכנסה שלהם ממנו קלה במיוחד. כך תוכלו להפוך את בקבוקי היין שאתם אוהבים לחלק מהעיצוב של הבית.

בקבוקי יין

מארז לשתיית ויסקי

המתנה האחרונה שעליה נדבר גם היא קשורה לעולם האלכוהול. ויסקי נחשב כנראה למשקה הנחשק ביותר מבין כל המשקאות האלכוהוליים, ועבור גברים רבים חווית השתייה שלו נחשבת לבילוי האולטימטיבי. כדי שהגבר שלכם יוכל להנות מהוויסקי גם בבית. המארז הזה נועד להעניק לו חווית שתייה ייחודית. המארז מכיל כוסות, בקבוק איכותי ואבני קירור שלא מדללות את המשקה.

 

לסיכום

בחירת מתנה לגבר יכולה להיות דבר מאתגר. הצורך להיות מקוריים מצד אחד, ויחד עם זאת גם להצליח לבחור מתנה מקורית הוא לא דבר קל. כדי לעזור לכם בבחירה הזו, קיבלתם סקירה על מספר מתנות שכל אחת מהם עונה במדויק על שתי ההגדרות הללו. כל מה שנשאר לכם זה לחשוב איזו מתנה הכי תתאים לגבר שלכם, ופשוט להזמין אותה במשלוח עד אליכם לבית.

מתנות לגברים

אולי תאהבו גם את: